Kérdése van? Telefonáljon:  +36/20 322 1090

Vagy tegye fel kérdését e-mailben: info@reishisziget.hu

Kérdése van? Telefonáljon:  +36/20 322 1090

Vagy tegye fel kérdését e-mailben: info@reishisziget.hu

Vásárlási és szállítási feltételek

Vásárlási és szállítási feltételek

 

 

TERMÉKVÁLASZTÁS

A Webshop termékei közül a Vevőnek lehetősége van választani, illetve megrendelni azokat. A termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal a terméket a Kosárba helyezheti. A vásárlás végén ebben a kosárban összesítést talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről, a szállítási költségekről. Ellenőrizheti a rendelési információkat, illetve javíthatja, módosíthatja azokat, a módosításokat követően a rendszer automatikusan újraszámolja a végösszeget.

 

MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE

A megrendelés leadásához a terméket a kosárba kell helyezni, amit a termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal tehet meg. A kosárba több termék is elhelyezhető. A megrendelés elküldéséhez az Eladó részére a Vevőnek ki kell töltenie a megrendelési adatlapot, amely a „Rendelés” gomb megnyomása után jelenik meg. A Vevőnek a megrendelése véglegesítéséhez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Nyilatkozatot, amelyet a jelölőnégyzetek kipipálásával tehet meg. A rendszer figyelmezteti a Vevőt, hogy a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik. A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva – amennyiben az adatcsomag elküldésre került – a rendszer automatikusan megköszöni a Vevőnek a rendelést, és tájékoztatja, hogy az Eladó e-mailben is elküldi a megrendelésre vonatkozó összes információt a Vevő által megadott e-mail címre.

 

ÁRAK

A Webshopban a termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon, magyar forintban (Ft) van feltüntetve, azonban a termék vételára nem tartalmazza a szállítási költséget. A Webshopban jelentkező esetleges hibákért az Eladó felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weblapon (honlap és Webshop) megjelenő anyagokat, termékeket és feltüntetett árakat bármikor módosíthatja előzetes értesítés nélkül. A módosítás előtt eladott rendelések a módosítás előtti feltételekkel és áron kerülnek teljesítésre. Az Eladó gondossága ellenére a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától nagy mértékben eltérő, irreális árra (például 1Ft, 0Ft), a rendszer hibájából eredően feltűntetett hibás árra felelősséget nem vállal, így nem köteles azokat hibás áron szolgáltatni. Helytelen ár esetén az Eladó telefonon értesíti a Vevőt, tájékoztatja a helyes árról, így a Vevő eldöntheti, hogy a valós áron is meg kívánja e rendelni a terméket, vagy jogkövetkezmény nélkül visszalép annak megrendelésétől.

A Webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Az Eladó kiskereskedelmi üzletei általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak. Ha a Vevő a Webshopot csak tájékozódásra használja az üzletben való vásárlás, vagy rendelés előtt mindenképpen győződjön meg a pontos árról és hivatkozzon a Webshopra.

 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozására munkanapokon 24 órán belül kerül sor. Webáruházunk hétvégén nem szállít ki. A szombaton és vasárnap beérkezett rendelések a követkeö hét hétföjén kerül átadásra a Futárcégnek (amennyiben nem ünnepnap).

 

VISSZAIGAZOLÁS

Minden megrendelésről – telefonosról is- visszaigazoló e-mailt küldünk, jelezve, hogy a rendelését megkaptuk.

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A rendszer a következő fizetési módokat kezeli: készpénzes, utánvételes, előreutalásos fizetés.

Fizetési költségek:

Készpénz: ingyenes

Utánvét: 450 Ft/tranzakció

Elöreutalás bankszámlára (12042830-01395183-00100003): ingyenes

Személyes átvétel esetén, készpénzes fizetés lehetséges, ilyenkor az Eladó a Vevő által megadott helyen átadja a megrendelt termékeket és a számlát, a Vevő azt átveszi és a vételárat készpénzben, magyar forintban fizeti meg az Eladónak.

Amennyiben futár közreműködésével kerül sor a Webshopban megrendelt termék kiszállítására, úgy a Vevő a megrendelt áru esetlegesen szállítási költséggel megnövelt visszaigazolt ellenértékét készpénzben a futárnak teljesíti. A futárköltség jelenleg

13. 000 Ft vásárlási összegig, házhoz szállítás esetén 1. 450 Ft

13. 000 Ft vásárlási összegig, PostaPontra, Postán maradó szállítás esetén 1. 400 Ft

13. 000 Ft vásárlási összegig, Foxpost Csomagautomatába 1. 000 Ft

13. 000 Ft vásárlási összegtöl a megrendelt csomagot ingyen szállítjuk ki, függetlenül a választott kiszállítási típusától (házhoz szállítás, PostaPontra vagy 2 féle automatára történö szállítás)

Nyíregyháza belterületén ingyenes a kiszállítás a megrendelt áru értékétől függetlenül!

A Vevőnek lehetősége van a kiszállítás vagy személyes átvétel előtt a megrendelt árut előre kifizetni, az Eladó Raiffeisen Bank Rt.-nél vezetett 12042830-01395183-00100003 számlájára történő utalással. A megrendelés során ezt a fizetési módot választó Vevő részére a bankszámlaszámot és minden utaláshoz szükséges információt a visszaigazoló e-mailben az Eladó feltüntet. Amennyiben az Eladó számláján a vételár a számlán feltüntetett fizetési határidő lejáratáig(számla elküldésétől számított 7 nap) nem íródik jóvá, úgy Eladó törli a rendelést és nem köteles azt teljesíteni.

 

SZÁLLÍTÁS

A megrendelt áruk házhoz szállítását A FOXPOST partnere, az EXPRESS ONE  Futárszolgálat végzi. A FOXPOST e-mailben elöértesít a csomag létrehozásáról, majd a csomag raktárukba való beérkezéséről további e-mail értesítést küld, megjelölve a csomag számát, amit online nyomon lehet követni. További értesítéseket a csomag kiszállításával kapcsolat ezután már az EXPESS ONE Futárszolgálattól fog kapni. 

A kiszállítás napján reggeli órákban az EXPRESS ONE e-mailben értesítést küld, hogy a FOXPOST ZRT. által az Ön részére feladott 1 darab csomagból álló küldeményt futáruk a mai napon kézbesítésre átvett. Az e-mailben megjelölnek egy 2 órás idöablakot, amikor várható a Futár érkezése. Ezen az idöponton akár módosíthat is, amennyiben az nem felel meg Önnek. Ezt követöen történik meg a csomag átadása munkanapokon 08:00- 18:00 között.

A küldemény kézbesítését kétszer kísérli meg a Futár. Amennyiben telefonszámát megadta, sikertelen kézbesítés esetén telefonos egyeztetés is történik. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést az Eladónak visszaszállítja.

A küldemény ellenértékét, és a szállítási költséget a Futárnak kell a helyszínen megfizetnie (amennyiben nem elöreutalást választott), készpénzben vagy bankkártyával.

A szállítás 1-4 munkanapon belül történik Futárszolgálattal.

A szállítási díjakat a rendszer automatikusan számolja, arról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatást kap.

 

 

FOXPOST csomagautomatára történ szállítás:

Amennyiben rendelését Foxpost csomagautomatára szeretné kérni, úgy a rendelésnél válassza ki azt a megfelelö automatát, ahonnan szeretné csomagját átvenni. Ha elöre utalást választott, csomagját 3 napig átveheti az automatából. Ha utánvéttel kérte rendelése kiegyenlítését, akkor az automatánál kell azt kifizetnie bankkártyával. Ebben az esetben is 3 napig tudja az automatából átvenni rendelését.

További részletek: https://foxpost.hu/csomagatvetel

Minden megrendelés esetében lehetőség van személyes átvételre, itt : 4405 Nyíregyháza, Molnár u. 24. (Előre egyeztetett időpontban.) Nyitvatartási idő: H-P: 8:00-17:00, SZO: 8:00-13:00.

A Webshopban megtalálható termékek szállítási határideje változó, az átlagos teljesítési határidő 1-5 munkanap, amennyiben a megrendelt termék van raktáron! Előfordulhat, hogy a megrendelését feladásának időpontjában az adott termék rendelhetőként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben a Vevő telefonos értesítést kap.

 

A SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS

A Webshop köteles tájékoztatni a Vevőt, amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésre vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani. A Vevő a nagykorúságáról a szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik, mert a Webshop kiskorúakkal nem köt szerződést.

 

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket visszavenni, csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában van módunk. Utánvéttel küldött visszárut nem áll módunkban átvenni.

 

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSI JOG/ VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA

A Vevő a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A szerződés megkötésének és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja az elállás jogát a fogyasztó. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kimondottan a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy kimondottan a fogyasztóra szabtak, továbbá bizonyos a 45/2014( II.26) Kormányrendelet által meghatározott termékek esetében a Vevőt nem illeti meg az elállás joga. Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; Higiéniai termékek, étrend-kiegészítők, vitaminok, kellékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával! Elállás esetén a Vevő köteles a megrendelt terméket az Eladónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy a visszaküldés folyamatát elindítani. A termék visszaküldésének költsége a Vevőt terheli, de ezen felül más költség nem számítható fel a Vevőnek. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a Vevő akkor vonható felelősségre, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat a 45/2014. (II.26) Kormányrendelet tartalmazza, amelyet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról letölthet.

 

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A termék az Eladó tulajdonában marad a vételár teljes kifizetéséig.